söndag 3 februari 2013

Veckosammanfattning

Den här veckan började bra med dubbelpass mån-ons men på onsdagskvällen började jag känna mig sjuk igen, kanske samma förkylning som föregående vecka eller nån ny. Så det blev noll träning tor-fre. Lördag var det 3000 m tävling som jag hade funderat på men det kändes inte så pass bra i kroppen så jag tog en lugn jogg istället och var publik på tävlingen. Idag mådde jag nästan bra men vågade inte hänga på långpasset som dom andra planerade, 36 km kändes inte rätt i det läget. Blev soffan hela förmiddagen i stället men framåt eftermiddagen kändes det tillräckligt bra för att jag skulle våga springa lite. Tänkte först bara ta en lugn runda på 8-9 km men när jag väl kom igång kändes det ganska bra så det blev ca 18 km med flera bra fartökningar.

Totalt har jag väl sprungit ca 75 km under veckan. Hoppas nästa vecka blir mer. Nu är det ju nästan ljust när man springer till och från jobbet så det borde inte bli några problem. Bara jag håller mig frisk och motiverad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar