fredag 17 december 2010

Rapport från idag

Roky igår var bra men inte exceptionell, ungefär som jag hade förväntat mig. Det bästa var att hans gitarrist tackade för honom: "Roky says thank you" - det tyckte jag var roligt. Jag tycker annars att det är lite segt att stå på konserter som varar mer än en halvtimme. Sittplats, tack. Springa kan jag gärna göra ett par timmar, men bara stå får jag panik av.

I övrigt har jag idag gjort sista tentan på läkarprogrammet, och klarat den förhoppningsvis. Grattis till mig. Sen har jag sprungit 19,92 km på delvis ganska spännande underlag. Det är det som har hänt idag. Men dagen är inte slut än. Ha det bra alla och spring som vinden!

1 kommentar:

  1. Grattis till tentan och avslutad utbildning! Det finns ju faktiskt annat är löpning i livet:)

    SvaraRadera